tisdag, oktober 23, 2007

wild and crazy

Jo, jag gjorde det. Jag gick till en ny frisör igen... och då kände jag mig lite vild.

För att ytterligare understryka hur vild jag egentligen är bakom den lugna fasaden så besvarade jag frågan:

- hur vill DU bli klippt?

med

- busigt...

Jag jobbar ju dessutom som representant där ett välputsat yttre ingår i kollektionen. Men den kollektionen har jag ju tröttnat lite på. Vilken otrolig utmaning då för frisören att låta mitt vilda inre bubbla fram i min frisyr.

Därför har jag nu en taggad lugg istället för en rak och prydlig... Jag kanske skall våga göra något mer, nu när jag ändå är på g. Få se nu då...


ett litet steg är också ett steg

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alla steg är bra, så länge det går framåt... så tänker jag. Nu har jag i alla fall lyckats spotta ut taggarna från rosen *s* // maluca

Go:ran sa...

maluca:
bätte en tagg i luggen än flera i munnen...

TORGNYSDOTTER sa...

Galning! I det här tempot finns en överhängande risk att du slänger in en svart tröja med vittvätten bara för att se "vad som händer". Sök innan det är för sent!!

Go:ran sa...

torgnysdotter:
jag vet, jag vet. jag sätter mig ner och låter vinden blåsa förbi.
går det inte över så söker jag...