onsdag, juni 11, 2008

nätverket Göran

Först blev jag smickrad, sen vet jag inte... nätverket Göran

Glad för att det fanns ett nätverk i mitt namn, fast jag är osäker på om jag får vara med. Dessutom måste jag bli rekommenderad. Hallå, någon...
Ja, ja det får väl duga med min gamla förening Görans IF.

Dessutom verkar det som om jag är på väg neråt för det stod, och nu citerar jag:
Den senaste rapporten visar att det nu finns fyra kvinnliga börs-VDar. Antalet Göran är på nedåtgående. Nu är det bra att heta Anders (22 börs-VDar), Lars (15), Johan (11) eller Fredrik (8).

Och jag som ville vara på väg uppåt och framåt. hmmm


Förövrigt vill jag bara tillägga att jag naturligtvis inget har emot att det blir fler kvinnliga VDar. Jag är helt pk där.
Men kvinnliga förresten... VD får gärna vara kvinna, men kvinnlig. Nu snurra det till...

Inga kommentarer: