söndag, november 04, 2007

den otroligt spännande frukostbordstävlingen är nu avgjord


Nu är det avgjort och bordet avdukat. Den så otroligt spännande och ovissa tävlingen om bästa frukostbord.
Och vinnare är, ... Charlotte.nu!

Grattis , grattis och hur känns det????? VA?

För egen del känner jag mig glad för att det var två till, förutom jag, som röstade på mitt bord.
Glad att min lilla enkla frukost fann sina fans.

Tråkigt att jag själv, i eftertankens kranka blekhet, även gav bort en röst på Charlotte.nu i ett svagt ögonblick... Annars hade det ju blivit oavgjort.
Ja, ja så är det i tävlingshetsen och med nerverna utanpå.

Men vilket bord var utmanarbordet som det röstades på ? Eller var det en proteströst. Apropå det så finns det många soffliggare som inte röstade alls. Så kan vi inte ha det.

i alla fall, GRATTIS CHARLOTTE!!


Andra bloggar om:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Göran! Och grattis till en hedrande andraplats! Det känns bra tycker jag, det har ju varit tuffa dagar den senaste veckan med mycket spänningar och oro. Men nu ska jag koppla av och lägga det här bakom mig som en trofé att ta fram och putsa lite på när dagen känns grå. Tack för en fin kamp!

Go:ran sa...

charlotte:

tack själv för en renhårig kamp...