onsdag, oktober 28, 2009

tänkte på det

att Det är svårt det där med att tajma rätt med tänkandet i arbetslivet, eller jämt om man så vill tänka.

För det är ju så att ibland tänker jag när det förväntas att jag skall tänka = bra. Men ibland tänker jag när det inte förväntas, eller fel ord, det skall inte tänkas och jag tänker ändå och då är det ju inte bra.

Och ibland tänker jag inte och allt är som det skall vara. Fast ibland tänker jag inte fast jag skulle ha tänkt och då är ju inte det bra.

Enligt det tänket blir det ju liksom rätt 50/50 när det lyckas att tänkas, eller inte. Så nu tänker jag vara konsekvent och tänka , eller inte tänka, jämt så är ju chansen att det blir rätt 50%. Och 50% rätt är ju inte så illa tänkt. En del lyckas ju inte ens med det. Och jag kommer ju inte heller att drabbas av otur när jag tänker för jag är konsekvent! Så jag bestämmer mig från och med nu för att alltid...

jo så är det där med att bestämma sig oxå. För ibland när jag bestämmer mig så blir det ju fel och ibland blir det ju...
ja ni fattar tanken...

eller jaså inte, Ibland fattar man och ibland inte

och...

Inga kommentarer: